søndag 20. november 2011

Takk for i går jenter :)

Her har to paracet ordnet opp i skallebanken og mye er gjort allerede :) Jeg fikk så mye fint i går! Det var så koselig :) Fint å samles over litt mye vin og mat!


Anine dekket bordet så fint :)



Jeg fikk disse som er tatt i bruk allerede, sminkesaker, melkeskummer som jeg gleder meg til å prøve og mange mange flere gaver :)

Stjerner til vinduet

Rund pute fra kremmerhuset :)

I dag skal jeg spise ribbe hos mamma og pappa! Gleder meg!

Fin søndag til dere :) 

3 kommentarer:

  1. Takk for en kooselig kveld igår:) her ligger bi i senga enda, men opp og hopp nå! Kos deg idag så sees vi imorgen:) hils familien! Love

    SvarSlett
  2. Takk for kjempekoselig kveld! Nydelig mat også,
    som vi fikk kose oss med dagen etter også:)

    SvarSlett