søndag 14. august 2011

Sommer på jorda...


                        Smil og vær glad


Jeg har nesten ikke ord for hvor utrolig heldige vi har vært med ferien vår! Vi har ikke gjort annet enn å stokose oss i sommer varmen :) Tenk å ha ferie i 14 dager, og ha nesten bare strålende vær! Nydelig! Vi har vært på båtturer, hytteturer, drukket litervis med vin, spist deilig mat og blitt solbrente! Vi har feiret bursdag, vært sammen med gode venner og familie.. Selvfølgelig ble det en trist start på ferien, mange tanker og tårer har gått til Oslo og utøya..  




Bildene er tatt på Veierland tidligere i år, kamera ble ikke med denne gangen. Mer bilder fra sommerdagene kommer! Har litt av hvert jeg gleder meg til å vise frem. Blandt annet bilder fra Anines sommerparadis!


Håper dere har en deilig søndag!

4 kommentarer:

  1. hei, koselig blogg du har. Lagt meg til som følger jeg : )Er huset ditt på Asnes? Hilsen Lulla (som også bor i fjorden)

    SvarSlett
  2. Flere fra Sandefjord ser jeg :-) Jeg bor ikke i sentrum men rett utenfor.
    Veldig koselig blogg du har - kommer helt sikkert på flere besøk.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  3. Morsomt med Fjordinger!

    Tusen takk for hilsner, må skal jeg kose meg med deres blogger :)

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for koselig hilsen hos meg! Så flott at du var så heldig med ferien! Det er det langt ifra alle som har vært:o) Vi var i Thailand i nesten 2 uker, og der var ihvertfall været bra:o)

    Ser du har meg på bloggrullen din, men jeg fant deg ikke på følgerlista mi...:o)

    Ha en fin kveld videre!
    Heleneklem

    SvarSlett