torsdag 29. september 2011

Tur i høstværet

Hver dag har jeg vært ute å gått tur i det deilig høstværet, lyset er så fint i skogen og langs havet nå! I dag tok jeg med kameraet..

I dag må jeg stå på for å rekke alt jeg skal. Vi er bedt på fersk suppe i dag og mye må gjøres klart siden jeg skal på jentetur på Skrim i helgen <3

Fra hagen

Ronja fikk sneket seg med på bildet


Korsvik



Ho er ikke veldig villig til å stille på bilder, men når jeg suser for meg selv skal ho likevel blande seg :)


Ronja hilser til familien sin som soler seg i Malaga :)


Hvis noen syntes det ser ut som jeg holder/tvinger dyret, er det helt riktig! Ronja er verdens skjønneste, men kos er ho ikke interessert i...




Nå må jeg pakke treliteren, koseklær og ullsokker :) Tror  vel ikke jeg trenger ullsokker kanskje, det er jo meldt knall vær!


Vi ønsker dere en fin kveld, og god helg :)

Klem!

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Søta mi! :) Flotte bilder!! Sees imorgen! Love!

    SvarSlett
  3. Kos deg masse på Skrim i helgen. Der har jeg vært masse siden jeg var liten og det er kjempefint der nå med høstfarger. Go' helg! Lulla

    SvarSlett