torsdag 6. oktober 2011

Klar for helg

Huset er vasket, og alt er på stell for å nyte helgen! Jeg har til og med tyvstartet med litt rødt i glasset i kveld :)

Vi skal vaske og rigge båt for vinterlagring, ha visninger på leiliheten, og rydde masse i hagen og kjøre rusk og rask på fyllinga.. Eller kastet om det heter i Sanfefjord..


Jeg håper på fint vær, så vi får gjort masse :)


Ellers har jeg spennende saker å melde om på interiørfronten! Jeg får nytt kjøkken! Ikke bare ny innredning, men vi tetter en vegg og får mye mer benkplass :) HURRA! Må si lysten til å lage mat har vært meget laber med kun 60 cm sammenhengende benk.. Frustrasjonen har til tider vært stor. Tenk å flytte fra en firemannsbolig til et mega hus å få mindre plass på kjøkkenet.

Mor i huset er overlykkelig og har allerede begynt å fable om alt som skal lages på det nye kjøkkenet :)


Jeg skal snart i seng å lese litt før det er natta, jeg skal nemmelig tidlig opp å svømme i svømmehallen før jobb! Deilig å bli ferdig med treningen allerede før dagen egentlig har startet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar