onsdag 15. februar 2012

Dagens middag, nytt fra Home & Cottage + chiliolje

Endelig tid til litt mer enn iPhone innlegg :)

Dagens middag :

Byggris og skinke salat med tomater, løk og en dæsj gresk yoghurt.
Magert og godt!   

Jeg var på Home & Cottage tidligere i uka for å finne litt diverse til gangen.  Jeg så på en lykt, som jeg selvfølgelig ikke kjøpte..
Jeg klarte ikke å glemme den så jeg måtte innom i dag å kjøpe den med meg :)
Ny kasse til oljer og krydder


Mens jeg lagde middag kuttet jeg opp chili og hvitløk for å lage chili olje. Hadde selvfølgelig ikke nok olje, så jeg må etterfylle...

Har en her i huset som bruker chiliolje på det meste...


Nå skal jeg kos meg med bloggene deres :)

Ha en fin kveld! 

4 kommentarer:

  1. Heia;) så deilig mat og nydelig lykt.Skulle ønske vi hadde den butikken i Bodø:( ønsker deg en fin kveld-Blåbærlina blir sikkert veldig glad for besøk! Klem

    SvarSlett
  2. De kuleste flisene på kjøkkenet ditt asså! Jeg møtte motstand da jeg sa til min bedre halvdel at jeg ville ha slike. Vi så dem på en ny kafe her i byen... Men han glemmer snart at han ikke liker dem så jeg aner håp... ;)
    men før det....masse nødvendigheter...tørketrommel o.l...
    Chiliolje ja... det tror jeg at jeg kan lure han med... Må prøve... 50 50 chili og hvitløk og masse olje?
    Blir så glad når du titter innom! Og så inspirerende å titte innom deg!
    Klem fra Hege Beate

    SvarSlett
  3. God kveld ☺
    Tusen takk for fine ord hos meg ☺
    Namnam, den middagen så sikkelig god ut ☺
    Fin kveld til deg ☺

    SvarSlett
  4. Så flott mat...ser skikkelig godt ut!! Lurt med chili og hvitløk i olje, tror jeg skal herme etter deg for det var veldig dekorativt i tilegg til å være nyttig... Kjempefin lykt! klem mariann

    SvarSlett