søndag 27. november 2011

Fire strøk senere

 Er taket hvitt. Endelig. Fire strøk måtte til.

Selv om muren var hvit før, ble den blenda hvit nå! Veggen på venstre side skal males i dag, sammen med lister og vinduet. Kjøkkenet er her på onsdag :) 

Ferdig maskerte vinduer. Fikk besøk av ei venninne i går som kom med lunsj og hjalp meg litt med feks maskering! Disse vinduene skulle jeg male i dag tidlig i morgenlyset. Det er så mørkt som kvelden. Selv om det er morgen... Godt jeg har fått arbeidslamper!

Denne døren skal tapetseres i dag. Selvfølgelig det eneste stedet på hele kjøkkenet det skal være åpne hyller og veggen bak skal syntes. Typisk meg. Akkurat der døres er tettet. MÅTTE ha de åpne hyllene. Vi går på med godt mot. Selv om jeg har hørt at oppskriften på et lykkelig ekteskap er å ikke tapetsere sammen! Heheh... Skal nok gå bra :)

Kaffe må man ha! Selv om den lages på gulvet :)

Fin søndag til dere! :)

2 kommentarer:

  1. Herrefred, så flinke dere har vært!
    Takmaling er jo såå slitsomt! :-S
    Ble veldig bra da, og så deilig å få det gjort! :)

    Ønsker deg en finfin uke,
    og lykke til med prosjektene ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Det kommer til å bli kjempe fint!
    Blir veldig bra med åpne hyller med tapet bak.

    Klem

    SvarSlett