mandag 28. november 2011

Før og etter, eller før og underveis

Vegg med innredning 
Ikke stor forandring da hele veggen blir dekt med innredning og fliser :)

Vegg mot stue

Kun sparklet litt og malt


Vegg mot gang

Veggen med størst forandring



Sett fra gangen som har fått nye plater

Ferdig tapetsert og malt :)


Vegg med vindu 

Bare for å vise forskjellen!

Valgt helblank maling på listene rundt vinduet

Hvis noen lurer på hva trådene er for, så er det fordi jeg ikke vil ha malingsgris på hengslene.

Det ser jo litt rart ut for de som ikke ser det hele for seg... Hehe... Det vil si alle utenom meg tror jeg! Men det kommer innredning på tre vegger så ikke nødvendig å legge så mye arbeid der det ikke syntes likevel!

Onsdag kommer det hele :)

Hurra!!

Det går overraskende bra uten kjøkken. Fjordland er en fin ting! Deilig å slippe pølser hver dag! Selv om noen her kunne levd på pølser... Det går seg liksom til... Kanskje jeg kommer til å savne å ha kjøleskapet i stua?!

Gleder meg til å vise dere igjen når monteringen er i gang! Bare et strøk til på vinduet i morgen så er det klappet og klart :)

4 kommentarer:

  1. Stor forandring allerede!
    Det kommer til å bli veldig fint!
    Klem

    SvarSlett
  2. Her blir det lyst og fint ;-)
    Utrolig hva man venner seg til, klarte oss fint uten kjøkken her også. Men kjente at det var godt å komme til normalen så snart kjøkkenet var ferdig.

    Blir veldig spennende å se det ferdige resultatet ;-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  3. Det blir bra dette her! :)
    Når regner dere med å være ferdige? :-)
    Gleder meg til å se!

    Ha en god natt!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Tusen takk for koselige kommentarer! Det er utrolig hva litt maling gjør! Jeg håper vi er i modus og kan fortsatte andre steder! Hehe... En ting av gangen. Vi håper å være ferdig før jul. Snekkerene begynner montering til mandag så det skal nok gå bra :)

    God helg!

    SvarSlett