mandag 30. januar 2012

Jeg savner sol på kroppen og fregner på nesa...


9 kommentarer:

  1. ja fy søren det gjør jeg også...grå/blå farge om dagen..tjhii...

    herlige bilder..))

    ha en fin ukestart..hektiske dager hos meg også..))

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar :) Drømmer om klart vann og fregner på nesa om dagen... Godt vi er på riktig side av vinteren :)

      Slett
  2. Det gjør jeg å...! Fine bilder! :)

    Sees imorgen, smask!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, nå går det mot lysere tider :-)

    SvarSlett
  4. Da er vi to. Er så heldig at pappa og mamma har kjøpt tur sydover for hele familien,store og små til sommeren.
    Så mens gradestokken viser -10c og det snør ute, får det være gulerota mi.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så deilig, koselig å være sammen med de man er glad i! Spesielt om man er sammen i varmere strøk ;-)

      Slett
  5. Så utrolig deilig det ser ut med sol og sommer!! Hvor er bildene fra? klem mariann

    SvarSlett
    Svar
    1. Bildene er fra en seiltur mamma og jeg var på i Middelhavet, Kykladene, en helt fantastisk ubeskrivelig tur :)

      Slett