mandag 16. januar 2012

Tanker om slanking

Hva er perfekt, vil man være perfekt? Hva er idealet, hvem bestemmer hva som er idealet? Jeg tror man må finne ut dette selv. Når føler du deg vel?

Bilde fra VS

Jeg er mange, mange kilo forbi å føle meg vel. Det er rart hvordan det der er. Plutselig så sitter man der... Hehe, plutselig og plutselig...! Alt er relativt.

NÅ er det hvertfall slutt, tenkte det var fint å skrive om det. Legge litt ekstra press på meg selv!

Vi har slankekonkuranse på jobben. En hel gjeng, alle med forskjellige mål. Alle har lagt en hundrings i potten. Jeg tror det er heder og ære fremfor penger som er motivet for de fleste, men det er klart at en slant med penger kommer jo godt med! Hvis man må kjøpe en helt ny garderobe for eksempel! Hehe...

MÅLET er å gå ned en kilo i uka frem til siste veiing i mai. Det høres ikke så vanskelig ut, men det er ikke til å kjimse av det altså! Vekten vil jo stagnere, og da gjelder det å holde motet oppe for så å komme sterkere tilbake :)

Min STØRSTE SVAKHET er rødvin.

Bilde fra Wikipedia

Jeg ryker på flest "smeller" når jeg er skrapsulten. Det gjelder å finne løsninger som funker. Jeg er ikke hysterisk på noen måte og det må være lov å kose seg! Jeg syntes heller ikke det er pent å være for tynn. Ikke at jeg er redd for å havne der altså ;-)  Alt med måte tenker jeg! 

Ikke noe tull denne gangen. NÅ gjelder det! 

 PS. Til dere medslankere, del gjerne tips!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar