lørdag 18. juni 2011

Lunsj tips?

Pizza er godt, selvfølgelig best hjemmelaget, men det er kke alltid man har tid til det!

Dette er en fersk pizza fra Rema1000, de har mange typer og den koster kun 24,90! Det går jo ann å prøve noe annet enn grandis for en gangs skyld? Ikke et vondt ord om grandisen altså! ;-)

Til og med litt svidd..

Alt blir så mye bedre med litt salat, her har jeg brukt godt skylt ruccola :)

Og rømmedressing!

Pepper er et must!


Verdens enkleste rømmedressing (liten porsjon) :

2 ss rømme
1 ss majones
halvt hvitløksfedd
Pepper

Dette er en en god base på mange dressinger, bare å bruke fantasien :)


3 kommentarer:

  1. Av og til er det enkleste det beste... Her er det "grandiosan" til first price som skal testes i kveld.

    Ha en fin søndag!!!!

    SvarSlett
  2. Du vant lakrisen min!! Send meg adressa di til meg på mail, så får du pakke i posten! ka-tama@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Åh, det så godt ut. Nesten så jeg må ut å kjøpe meg en ferdig pizza bare for å teste :)

    Veldig artig å komme over en vestfoldblogger altså :) Spennende å følge deg videre :)

    SvarSlett