onsdag 15. juni 2011

Siden jeg klarer å tenke på mat igjen tenkte jeg å komme med noen middagstips!

Noen av mine favoritter :

Laksesalat fra Fotballfrue :


Her dropper jeg dressingen. Jeg bruker også enten fullkornsris eller fullkornspasta. Jeg bruker også rødløk, bare å bruke det man har eller har lyst på :)





Tortellini med avokadokrem fra Alltidsulten.com

Her har jeg stekt grønnsaker som  paprika, asparges og løk deretter fulgt oppskriften fra disse flinke menneskene :



Kyllingsalat med asparges

Du trenger masse asparges, kylling, de grønnsakene du liker best og gjerne feta eller fersk mozarella ost.

Jeg har lagt ut bilder av denne tidligere, akkurat nå funker det ikke å laste opp bilder dessverre...

Noen som vet om man kan selvplukke asparges i området? Eventuelt kjøpe på gård?

1 kommentar: