fredag 16. desember 2011

Du vet du er gal når du råkjører hjem for å se hvor langt de er kommet på kjøkkenet....

Det er sikkert mange som kjenner seg igjen... Hihi :)

Er jo så spennende, og det blir så fint :)

Det er noe annet å se det i virkeligheten, og ikke bare på tegninger!

Jeg tror selv perfeksjonisten meg skal bli veldig fornøyd :)

HappyPuppy som mannen kaller det :)

Røkelse fra apoteket må til når det nærmer seg jul...

Her pisker regnet på vinduene mens jeg skal lage middag. Det vil si, jeg skal helle kokt vann på fjordland middager... Jeg burde nesten gitt ut en fjordland guide! Heheh...


FIN KVELD TIL DERE :)

Ps. Beklager dårlig bilde kvalitet 

1 kommentar:

  1. Ååååå dette ser ut til å blir skikkelig bra! Gleder meg til å se det ferdig så jobb på i helgen hehe... Ha en god helg! Slapp litt av også! (Eller er du som meg...; "slappe av kan man gjøre når man er helt ferdig"...?)
    Klem

    SvarSlett