mandag 26. desember 2011

Tatah!

Kjøkkenet - at last

Stettfatet i hjørnet var julegave fra lillebror :)

Grunnen til at kjøleskapet ikke er integrert er fordi det er brannmur der. Det vil si at vi ikke kunne montere "fast innredning" helt inntil pipa. Syntes det ble fint nok likevel : )

Jeg er spesielt fornøyd med vasken og blandebatteriet fra Grohe.

Vinhøne fra Tante : )

Er veldig fornøyd alt i alt. Deilig! Gleder meg til å begynne å kokkelere! Jeg har fått jerngryte og kokebøker til jul så det passer perfekt :)

Vitrineskapet over vasken.

Vitrineskapet på vindusveggen :)

Det beste er at det meste er på plass, og enda har jeg masse plass igjen i skaper og skuffer :)


Her er dessverre formen skrall, selvfølgelig. Typisk meg... Har så fryktelig vondt i halsen, noen som har råd? Jeg drikker nemmelig Opal som hostesaft nå. Det er som tyrker eller lignende. Den har 29% og funker bra, men jeg kan jo ikke drive på med shots i evigheten... Eller kan man? I julen bare?

Ellers leker vi med julegavene våre, slapper av og koser oss med filmer, turer og sofakos. Vi fikk så mye fint. Jeg har fått dunjakke, vin, penger, gavekort, bøker, iPhone, blomster, brannteppe osv. I dag er det selskap igjen, hos mamma og pappa. Skal bli koselig. Får ha en lommelerke med Opal! Hehe... Da kan det ble veldig moro!

KOS DERE MED ROMJULEN :)

1 kommentar:

  1. Veldig flott asså!!!
    Har studert bildene og det ser veldig bra ut! ;)
    Veldig fint med nye vitrineskap i spisestua også!
    Liker spisestua di jeg.. Hvorfor vil du ha ny?
    Godt nytt år forresten!
    -Hege-

    SvarSlett