mandag 12. desember 2011

Ting tar tid

Kjøkkenet har stått på stedet hvil den siste tiden. Dessverre. Ellers ville jeg jo selvfølgelig vært ferdig med alle syv slagene allerede! ;)


Lenge siden jeg har skrevet nå. Det kommer av lite inspo og mye å gjøre. Alle julegavene er i havn, til og med pakket inn :) Vi har feiret bursdag, blitt tante og onkel, vært på juleshow, ute å spist middag med gode venner, jeg har vært syk og tiden flyr!

Vi er så heldige å bli bedt bort både her og der, vi har vært på taco kvelder og familie middager. Vi spiser en del på "bygda" som jeg kaller det! Deilig med avbrekk fra fjordland innimellom. Selv om jeg må si det er mye god fjordland mat altså! Bildet over er dessert mamma har laget. Nydelig :)

Flisene på bildet er de samme vi skal ha på det nye kjøkkenet. Lagt på samme måte. Rett over hverandre og ikke forskjøvet. Gleder meg!!

Ha det fint så lenge! Jeg er tilbake når det er fremgang på kjøkkenet ;)

2 kommentarer:

  1. Hei snille du! Jeg har det fint! Men ikke veldig mye inspirasjon til å blogge om dagen.... Har en del å gjøre etter å ha sovet bort to mnd.... :) Juleforberedelser hjemme, hormontåke så det holder, og en drøss med julebord på Fanny gjør at hodet fylles opp! Og ikke minst den lille i magen, som er umulig å ikke tenke på konstant!!! :)

    Sånne fliser er fine!! Gleder meg til å se hvordan det blir!!!!!

    Plutselig kommer det et innlegg fra meg!

    Ha en finfin førjulstid!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. å hjelp den desserten til mams så knallgod ut..))
    litt for mange farlige fristelser om dagen spør du meg..)) og enda er ikke jula her..tjhii..


    Ha en kos kveld.))

    SvarSlett