onsdag 13. juli 2011

Hengehøyestolen min...

Kom dessverre ikke opp i kveld..

Her skal den henge, under kirsebærtreet ved "bua"..  

Masse bær, tror vi skal få plukket ned flere bær i morgen, til syltetøy :)

Huset i svingen i skumring.

Det blir nesten ikke rettferdig å vise den frem slik, på veggen i garasjen. Gleder meg til den kommer på sin plass, med en koselig pute og meg oppi :)


Timer med vinduskraping er unnagjort, nå er det dusj og natti for min del! Tidlig oppe om dagen!

God kveld til dere :)

2 kommentarer:

  1. Heldige du!! Jeg ønsker meg også sånn! Men trærne mine passer liksom ikke til å henge sånt i....

    Ha en fin dag!! Ser i hvertfall ut som sola har tenkt til å bli en stund... :)

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. Takk for idag, søta! Jeg elsket hengekøyestolen, kunne lett sovnet der! Ses snart igjen! smask

    SvarSlett