tirsdag 12. juli 2011

Vaskerommet

Jeg har gjort det litt hyggeligere på vaskerommet, jeg skal virkelig ikke klage på utgangspunktet, men det er jo litt hyggeligere med litt stæsj! Vi har masse skapplass og det er satt inn et Ikea kjøkken..

Før..

Etter..



Byttet ut skittentøyskurven i plast med en flettet fra H&C :)
Ikke rakk jeg å sett inn lys i lykten før bilder måtte taes! Ivrig sa du?

Kurvene har jeg fått av Anines hvite verden :)

Eneste som er kjøpt nytt er skyllemiddelet fra H&C, blomsten og den rosa boksen til vaskepulver. Godt med litt interørsaker på lur..


Denne døra går inn til en stor bod, jeg syntes den er så fin, trolig den eneste døra i hele huset fra 1939 som ikke er byttet ut!

Nå smiler jeg litt når jeg kommer ned trappen til vaskerommet...

2 kommentarer:

  1. Flinka! Det ble koooselig! :) nå er det jo moro å vaske klær når du har det så fint rundt deg ;)

    SvarSlett
  2. Dette ble jo kjempefint! Nå kommer du til å glede deg til å vaske klær;)
    Ses i morgen! Gleder meg! Smask

    SvarSlett