lørdag 2. juli 2011

Torsdagens middag

Var veldig enkel, men lett og god!

Salat med masse godt, grillede neper, foccacia, og pølser..

Min tallerken var vegetar for anledningen...

Et godt tips til en litt sunnere snacks er neper med dipp! Jeg ble introdusert for neper hos ei venninne i fjor, gledet meg sånn til sesongen for neper er her! Og der er nå, hurra!

Man kan selvfølgelig bruke hvilken dipp som helst, men om du ønsker å gjøre litt ekstra ut av det er dette et godt tips jeg har plukket opp fra mine islandske venner:

Tøm en rømme på hodet i en stor og dyp tallerken, helst sånn at hele rømma står av seg selv på hodet. Det blir finest! Hell deretter over masse sweet chili saus, dette vil se lekkert ut om man lar rømma stå hel på tallerken (helt til noen tar første "dippet" selvfølgelig). Vask, skrell og kutt opp neper, dipp og nyt!

Fortsatt god helg :)


Ps. Får du rester er dippen god som tilbehør til grillmat, vårruller, kylling osv.. Den blir bare bedre av en dag eller to i kjøla!

Ps. Igjen, Jeg lover å ta bilder neste gang jeg har dette hjemme :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar