søndag 17. juli 2011

Lenge siden... (igjen)

Nå er det altfor lenge siden igjen, siden onsdag har jeg hatt venninne besøk av disse søtingene : http://vidunderlighet.blogspot.com/

På fredag var det middag hos mamma og pappa med familie og god mat, på lørdag var det forsinket konfirmasjonsfeiring for kusina til mannen...

Mellom slaga skraper, grunner og maler jeg vinduer...

I dag BØTTER det ned, jeg har ikke sett på maken til regnevær jeg! Og i hele dag! Fint sommervær.. Blæh! God jeg kan se frem til en uke her:



Nå skal jeg kose meg med bloggene deres :)
Fin søndag til dere!

3 kommentarer:

  1. Hvor er dette bildet fra? Ser helt herlig ut!! Vi ser veldig frem til Kretatur til høsten.... I hvertfall etter denne våte sommeren!!

    Ha en finfin kveld!!

    Klem Kathrine!

    SvarSlett
  2. Det er i Kroatia, Podgora heter det :) Vi reiser først i september og det skal bli fantastisk! :) Hørt veldig mye bra om Kroatia, og gleder meg til å prøve noe nytt :) Kreta er deilig! Man er jo nesten nødt til å komme til varmere strøk med den sommeren vi har her...

    SvarSlett
  3. Var koselig på besøk som alltid.
    Kjedelig med regn, men kanskje greit det er nå mens du skraper vindu så slipper du bruke opp bra vær på det? ;)

    Heldig som skal til Kroatia! Ser så deilig ut!!

    SvarSlett