fredag 1. juli 2011

Noen som har trua?

Vi satser friskt på å få til både chili og cherrytomater i år! Noen som har tips?

Jeg har veldig lyst til å lage meg en liten kjøkkenhage, siden hagen er "ny" (for oss) får jeg bruke denne sesongen på å bli kjent her.. Jeg er veldig førnøyd så langt. Vi har epler, kirsebær, plummer, peoner, hortensiar, masse roser, forskjellige stauder som stadig dukker opp. Veldig moro.





Jeg har ikke grønne fingre for å si det sånn, jeg hadde luket her om dagen i et bed. Så kommer den vanligvis så søte Anine, ho lo om kapp med en annen venninne når jeg viste de verket mitt! Anine tok saken i egene hender og nå er det vakkert der! Takk for hjelpen http://anineshviteverden.blogspot.com/ :)

4 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hyggelig besøk og kommentar:o)
    Ang. reddiker og Ruccolasalat, så er det noe av det letteste å få til! Modent på en måneds tid er det også, så da er det ekstra moro. Bare pass på å vanne, mens det spirer:o)

    Tomatplantene dine ser flotte ut! Mine er puslete i år...

    Koselig at jeg er på blogglisten din:o) ( Jeg fant deg ikke i Følge-listen min...;o))

    Ha en fin fredagskveld!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Hum, jeg må bare innrømme med en gang at jeg er ikke noe særlig driven på disse data sakene ;-) Mulig jeg må gjøre noe på din blogg også for å følge på din Følge-liste?

    Det er så veldig moro med "nytte" planter, skal uten tvil prøve meg til neste år! Det er kanskje ikke for sent i år heller?

    Nå er det nachos på gang her i svingen!

    Takk for hilsen, ha en fin kveld så lenge :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Jeg har trua!! :) Blir så bra! nå kommer sola her! Herlig! Snakkes imorgen søta! loveu

    SvarSlett