søndag 3. juli 2011

Ut på tur!

I går hentet Anine meg, turen gikk til bruktbutikken i Stokke, Kirkens bymisjon på Sem, så fikk vi se en loppis plakat, vi endte opp på Eiktoppnen, vi rakk innom Home & Cottage i Tønsberg, lunsj, Åhlèns og til slutt handlet vi mat! Koselig dag! Jeg er godt fornøyd med gårsdagens fangst! :)

På kvelden var det grilling med skjønne mennesker hos http://anineshviteverden.blogspot.com/ 

Skal legge ut bilder når det nyinnkjøpte er kommet på plass her og der!

I mellomtiden får man drømme seg bort og håpe solen snart kommer til fjorden! :)


Jeg har bestemt meg for å friske opp vaskerommet, noen som vet om en blomst som kan trives i en mørk kjeller? Jeg er ute etter en blomst som kan stå på benken som ikke er for stor!


Ha en fin dag så lenge!




Fin søndag til dere! :)


4 kommentarer:

  1. Høres ut som dere hadde en super dag i går!!

    Dere får si ifra neste gang, så slenger jeg meg på! ;) hehe!

    Ha en fin søndag! Her har vi startet ferien, så hadde gjort seg med litt finvær...

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. Pelargonia'n liker seg nok i kjeller'n :)
    De er jo egentlig skikkelig "bestemors" blomst, men jeg har virkelig fått sansen for denne blomsten :) Har den på badet, og der er det ikke et eneste vindu, og den stortrives :)

    SvarSlett
  3. Takk for tips Ida, da skal jeg gå til innkjøp av en slik i morgen! :) Må jo ha det litt koselig rundt seg på et sted som man bare driver med kjedelige ting!

    Kathrine, finværet er jo kommet! Blitt fint her i Sandefjord på kvelden hverfall! Vi kom akkurat fra vannet, ser ut som det er håp for go`vær! :) God ferie så lenge! :)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som dere koste dere masse :)

    SvarSlett